Entenem aquest bloc com un instrument a partir del qual es pot reflexionar sobre què és la cultura “low cost”. Per tant, l’objectiu no serà on ens porta el camí...l’objectiu és fer el camí. Valorarem positivament com treballareu la competència comunicativa i lingüística, per tant, que la redacció sigui coherent i cohesionada, que hi hagi bibliografia i que s’hi sumi un component de reflexió personal.
Coneixem l’amplitud del concepte i les dificultats que amaga treballar sobre quelcom tan canviant. És per aquest motiu que la iniciativa i la capacitat reflexiva es valorarà més que no pas una resposta més o menys acadèmica o acurada (sempre hi quan estigui justificada)
A totes les activitats us demanem que, a més de contestar-les, feu un escrit de no més de 15 línies explicant:
1- Idees prèvies: què creieu que pretén l’activitat i que podeu dir-ne abans de fer qualsevol recerca.
2- Amb quines dificultats us heu trobat; en quins punts es contradiuen les idees prèvies amb el que esteu descobrint.
3- Reflexió un cop feta l’activitat. Comparteixes aquest sistema productiu/comercial/consumista? Valorar avantatges i inconvenients.
Ànims!!!
Heu millorat el disseny i el que se us demanava a les primeres avaluacions, sobretot pel que fa al subtítol, entre d'altres.
ResponEliminaSobre la guia del professor: a l'apartat encara no hi ha res, o sigui que res a comentar. Els criteris d'avaluació que hi ha en aquesta entrada estan molt ben explicats; recordeu que això ha d'anar a l'apartat corresponent, i també s'han de tractar els continguts.
Sobre les activitats: la 3 potser hauria de detallar més què es demana, potser acotar-ho més, perquè la informació que es pot reunir per fer-la podria ser massa gran. La quarta és bona, i està bé recórrer a hemeroteques.
Ei, nois!
ResponEliminaEns sembla que el vostre tema és molt atractiu.
Creiem que aprofundiu en els temes principals, però que les activitats, són, potser, poc variades en el sentit que totes són individuals. No proposeu treballar amb tot el grup classe o en parelles o grups.
D’altra banda, l’explicació de com es faran concretament aquestes activitats i com s’avaluaran no queda clar a l’apartat d’activitats, que és el que se suposa que llegiran els alumnes.
La guia del professor, ja la fareu quan pugueu, suposem.
Bé, molt, bé, sota el nostre parer, només us faltaria acabar d’ampliar el què ja teniu i potser guarnir-ho amb algun suport més d’imatge, que sempre anima el panorama.
Felicitats!
Bones nois!
ResponEliminaEns hem llegit els criteris d'avaluació i ens agrada la idea que l'important és fer el camí més que encaparrar-se amb el destí final...
Va anem al tema... Les activitats! Creiem que totes quatre són encertades en relació al tema que us toca fer. Potser estaria bé explicar-les una mica més, el contingut general, com les enfocareu. Però creiem que poden resultar interessants als alumnes.
Ben fet nois! Esperem la guia!
Low Costos !!!
ResponEliminaRespecte a la primera avaluació del bloc, aquest ha millorat. El disseny ha canviat, heu introduït un subtítol , una imatge ... Bones decisions.
Fent referència a les activitats, són correctes , però potser faltaria una mica més d'explicació en algunes d'elles.
La guia del professor suposem que encara l'esteu fent. Per tant, no podem opinar.
Vinga nois, bona feina i ens veiem aquesta tarda !!!
Hola nois!
ResponEliminaLes qüestions que plantegeu a les activitats les trobem molt interessants. Potser, a tall de suggeriment, estaria bé introduir treball cooperatiu en alguna de les activitats.
La guia del professor suposem que l'esteu fent.
Respecte el disseny poster estaria bé afegir alguna foto més, per fer-ho més atractiu, però en general ens agrada molt.
Bona feina! Endavant!
Falta la guia del professor i desenvolupar més les alguna de les activitats. No diem que estigui malament, sinó que encara no hi és. A nosaltres també ens falta alguna cosa. A veure si abans de dijous jo ho tenim enllestit.
ResponEliminaD'altra banda, alumne sabrà què ha d'aprendre. Segueix les recomanacions, s'entén bé, és apropiat per treballar a classe, aprofita material multimèdia, els alumnes sabran què s'avaluarà, el llenguatge podria ser adequat per tercer d'ESO. Desperta interès pel tema, defineix bé continguts i activitats.